Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Contact
Submissions
Privacy Statement
Current
Archives
Announcements
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 25 (2024): COMUNICAÇÃO & INOVAÇÃO
Vol. 25 (2024): COMUNICAÇÃO & INOVAÇÃO
Published:
2024-04-22
Artigos
The Public Perception of Dengue in 2024
analyzing big data with social listening
Alan César Belo Angeluci, Marcello Tenorio de Farias
e20249660
PDF (Português (Brasil))
Confluences between decoloniality and communicative citizenship
Micael dos Santos Olegário, Reges Schwaab
e20249788
PDF (Português (Brasil))
Heterotopias in residual urban areas as creative communication practices
Mariana Falcão Duarte, Ângela Cristina Salgueiro Marques
e20249761
PDF (Português (Brasil))
Corporate clickbait
the controversial as a visibility tool
Carolina Frazon Terra
e20249760
PDF (Português (Brasil))
Politicization of fake news about the indigenous people in the checking agency Lupa
Allysson Viana Martins
e20249757
PDF (Português (Brasil))
Exploratory study of capabilities for Frugal Innovation in the Brazilian Television Industry
Alex Maia Viana, Rosinei Batista Ribeiro, Eliane Antonio Simões, Napoleão Verardi Galegale, Érik Leonel Luciano
e20249747
PDF (Português (Brasil))
Organizations, disinformation and informational resilience: a critical reflection
Maria Lívia Pacheco de Oliveira, Caroline Delevati Colpo, Fellipe Sá Brasileiro
e20249736
PDF (Português (Brasil))
Breakfast at Jerry’s
communication episodes in Sao Paulo downtown diners
Luis Mauro Sá Martino
e20249729
PDF (Português (Brasil))
INDICADORES PARA ANÁLISE DA INDÚTRIA CRIATIVA EM PORTUGAL: estruturação do observatório na Universidade do Porto
Cláudia Manuel Figueiredo Lima, Tiago Costa Martins, Maria Manuela Gomes de Azevedo Pinto
e20249722
PDF (Português (Brasil))
Good news, bad opinions: press coverage about ChatGPT in Portugal
Renato Essenfelder
e20249691
PDF (Português (Brasil))
Ponte Jornalismo's coverage of Genivaldo Santos murder
Marta Maia, Pedro Mendonça
e20249386
PDF (Português (Brasil))
Analysis of the perceptions of comic book professionals about Copyright
José Wellington Alves Grangeiro Filho, Joelia, Teresa Lenice Nogueira da Gama Mota
e20249580
PDF (Português (Brasil))
Gods, Monsters, Aliens
Lovecraft and the Post-Human
Yuri Garcia
e20249534
PDF (Português (Brasil))
THE INVISIBILITY IN THE PRESS OF DEGRADED RIVERS AS FACTORS CAUSING THE WATER CRISIS IN SÃO PAULO (2012-2016)
Português, Português
e20249496
PDF (Português (Brasil))
Between regression and apathy:
educational broadcasting in Temer and Bolsonaro governments
Octavio Penna Pieranti
e20249494
PDF (Português (Brasil))
Perceptions of young people from “Profound Brazil” about selfies on social media
Vitor Braga
e20249474
PDF (Português (Brasil))
Childhood cancer in an incipient adult: empathetic analysis by life narrative and poetic play
José Carlos Malafaia Ferreira, Rosamaria Rodrigues Garcia
e20249438
PDF (Português (Brasil))
Journalistic Information and Disinformation in Comprova’s activities
Rafael Silva Cunha, Liana Vidigal Rocha
e20249437
PDF (Português (Brasil))
A COMUNICAÇÃO DO AGRONEGÓCIO BRASILEIRO SE POSICIONA COMO GREENWASIHING?
Roberto Bazanini, Miguel Eugenio Minuzzi Vilanova, Alexandre Garcia de Farias, Celso Machado Júnior, Márcia Eleane Braghini Deus Deu
e20249405
PDF (Português (Brasil))
A INFLUÊNCIA DA COMUNICAÇÃO ORGANIZACIONAL PARA A VIABILIZAÇÃO DA LOGÍSTICA REVERSA: um recorte do setor de pilhas e baterias
Leandro Novi, Raquel da Silva Pereira, Silvio Augusto Minciotti
e20249401
PDF (Português (Brasil))
ojs
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Português (Brasil)
Make a Submission
Make a Submission
Keywords
denialism
climate change
jovem pan
decoloniality
media
controverse
visibility
fake news
disinformation
cost reduction
backpack
public places
goffman
chatgpt
social listening
copyright
visual arts
português
racism